*******——————————————————–********

باسمه تعالی

810620358_62706~2با عرض قبولی طاعات و عبادات در ایام ماه مبارک رمضان

با یاری خداوند متعال سومین جلسه هم افزایی و تقویت مراکز مشاوره با حضور جناب آقای مهندس جیوان معاونت محترم کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی و جناب آقای دکتر محمود اثنی عشری ریاست محترم هیئت مدیره انجمن صنفی کارفرمایی مراکز اطلاع رسانی، مشاوره و خدمات کارآفرینی خراسان رضوی و جناب آقای مهندس بابایی رییس محترم کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی و ۱۰ تن از مدیران و موسسان مراکز مشاوره برگزار گردید.

IMG_20150702_220635~2

این جلسه به دعوت مرکز مشاوره فن آفرینان خوارزمی توس و سایر عوامل اجرایی در محل آن شرکت، همراه با مراسم افطار برگزار گردید.

********  ——————————————————– ********

باسمه تعالی

فرا رسیدن دهه فجرمبارک باد

با یاری خداوند متعال  همایش روان شناسی صنعتی و مدیریت صنایع با حضور اساتید محترم آقایان مهندس طهماسبی، مهندس رضایی و موسس محترم مجتمع مهندس جلال جوانشیر و سایر عوامل اجرایی و با دعوت قبلی با حضور ۳۸ نماینده از مسئولین آموزش شرکتها و کارخانجات بزرگ صنعتی آغاز شد که طی آن اساتید دیگر نیز به بحث وبررسی مسائل مربوطه پرداختند و پس از استراحت کوتاه و پذیرایی مختصر، همایش از حالت سخنرانی خارج و به پرسش و پاسخ تبدیل شد و افراد نظرات خود را در مورد مسائل مطرح شده، بیان نمودند.

IMG_2972

براساس نظر سنجی معتقدیم این همایش پربار بوده و مدعوین با خرسندی محل را ترک کردند. این مجتمع امیدوار است که بتواند برای احیای صنعت و آبادانی کشور قدمی هر چند نا چیز بردارد.

IMG_2971

*******——————————————————–********

farakhan hamayesh